יום ראשון, 28 בדצמבר 2008

דימונאים תעוררו !

מאת: ענת חובב .
אין צורך להכביר במילים בבואנו להזכיר שעיר ללא עיתונות ראויה היא עיר חשוכה הנתונה לסכנה אמיתי.
שנים על גבי שנים, קונים הדימונאים את הזבל המקומי בכל יום שישי בדמות מקומונים שאין בינם לבין תחושת השליחות האמיתית ולא כלום.
במו ידינו אנו מפרנסים עיתונות מקומית מעוותת, שלא פעם ממציאה חדשות כאילו אנו עוסקים במדע בדיוני. במו ידינו אנחנו משלמים לעורכים שכל מה שחשוב להם בשורה התחתונה זה רק פרסום כאילו אין להם שום אחריות מעבר לכסף שהם עושים על חשבוננו. אנחנו בעצם נותנים יד להשפלתם ורמיסתם של כל הכותבים בעתונות שכן הם בקושי מרוויחים לא פעם בין 200-400 ש"ח לחודש!!! וגם זה רק במידה והעורך לא מחליט לעשוק אותם וגם מזה להוריד כמה שקלים - כל פעם בתירוץ חדש.
מעבר לך - כל מה שאנחנו קוראים לבסוף במקומון הוא חומר שפשוט אף אחד לא מצא לנכון לפסול שכן חופש הביטוי במקומונים הללו נשען על אינטרסים צרים במיוחד...
ועוד- עם כל הכבוד לכך שאנחנו עיר מסורתית מותר לנו להעביר הרי ביקורת על חובשי-כיפה שסרחו לא פעם - אלא ש... מכיוון ששני העיתונים הם בבעלות חובשי הכיפה הרי שאין לנו סיכוי להוציא שם ביקורת בעניין זה - ובכלל !
בינינו ? רק אנחנו יכולים לגרום לעיתונות המקומית להעלות את הרמה שלה או לחלופין לקבע את תת-הרמה שלה.
דימונאים תתעוררו !! אם תמשיכו לקנות את הזבל המקומי הזה באופן אוטומטי, אין סיכוי שתשתפר כאן הרמה.
ובואו לא נשכח - שמתוך המקומונים הללו משתקפות הפנים האמתיות שלנו, שנכון לרגע זה נראות מתוך העיתונות הזאת - כמו פנים מטומטמות חסרות אינטליגנציה מינימלית!
אז - שלא יעבדו עליכם !!

תגובה 1:

  1. גברת חובב תתעוררי את!!!
    כתבת בכל מקום אפשרי ולא זכינו ממך לשום כתבה דיווחית, את מכניסה את דעתך בלבד המשקפת את השקפת עולמך בלבד. אולי לשם שינוי תכתבי דברים מעודדים דברים חיוביים ולא רק את דעתך שמעניינת רק אותך? מתי תלמדי שאת דעתך תכתבי תחת הכותרת "דעה אישית"!!!
    עיתונות חופשית היא עיתונות מדווחת!!
    דעה אישית שימרי אותה לטור אישי בלבד. את לא מעניינת בכלל וזה לא מוסיף כבוד לאתר החדש הזה ששמו אותך ככותבת מן השורה. דעה אישית שלך פרסמי תחת כותרת ברורה כי את מטעה את כולנו בכוונה.
    משה אהרונוב
    דימונה

    השבמחק