יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

סיפור עצוב שממנו אתם המרוויחים ! המקומונים לא התירו לנו לפרסם את דבר קיומו של האתר !


מאת: שלום בר-אבי.

אם רציתם לדעת על קיומו של האתר "דמיונה" אז בדימונה, לצערנו הרב, לא תוכלו לעולם לקבל פרגון, וחלילה אנו לא מדברים על פרגון חינם אין כסף. אלא דווקא פרסום בכסף מלא. עורך השבוע החדש שי מלול, סירב בכל תוקף להכניס למקומון בו הוא מועסק פרסום בתשלום מלא מאת בעלי האתר שבו אתם גולשים זה עתה. הסיבה? חשש מתחרות אמיתית על ליבו ושכלו והאנטלגנציה של הקורא הדימונאי. שי מלול בחר בדרך החשוכה של ימי הבניים שבו רק מקור אחד ישלוט באינפורמציה. שי מלול חושש מתחרות אמיתית, מפרסום דברים בשם אומרם, ומתחרות הוגנת למען הציבור. אז כך, אנו מבחינתנו נפרגן לשי מלול ואם הוא יפרסם כתבה ראוייה ואמיתית או חשיפה ראוייה נדאג לתת לו קרדיט מלא ונפרגן למקומון שלו ולסיפור. יחד עם זאת אנו לא נעמוד מהצד כמשקיפים אלא נטרח לפרסם אך ורק את האמת על הנעשה בעיר כולל ביקורת נוקבת על התנהלות המקומונים. אצלנו לא תצטרכו לעבור צנזורה ולא נעמיד לכם תנאים תוכלו להגיב באופן חופשי, תוכלו לפרגן ולהעביר ביקורת. צר לנו מאוד ששי מלול בחר בדרך שלא לפרגן לעמיתים למקצוע!! אבל שלא יהיו אי הבנות לא היו לנו גם ככה צפיות ליושרה מקצועית לא משי ולא מבעלי המקומונים בעיר. אבל כן חשבנו שעם כניסת מקומון אינטרנטי כמו "דמיונה" לאוויר העולם אולי נזכה לפרגון הדדי. משהחלום לא הוגשם לנו, נטענו במירב האנרגיות החיוביות ואנו משנסים מותניים להביא לכם את החדשות החמות והמעודכנות ביותר בכל עת וזמן ומכל מקום שתבחרו. מעתה אנו נפרסם תמונות מההווי הדימונאי ללא הגבלה, ללא התנייה וללא צורך שתהיו לקוחות משלמי כסף כדי להיות מפורגנים. צר לנו מאוד על הדרך בה בחרו העמיתים שלנו, אך אנו בהשוואה אליהם נפרגן להם, נעודד אותם, נתמוך בהם, ונדווח עליהם במלא רוחב הלב. כאן תוכלו לקבל את כל האמת, את כל הסיפורים, את כל החדשות, את כל התמונות בזמן אמת או הכי קרוב לזמן ההתרחשות. כאן גם תוכלו אתם להגיב באופן חופשי לחלוטין ובלתי תלוי להתרחשות העירונית. כאן באופן בלעדי תוכלו לקבל משבוע הבא את יומן ראש העיר, את הסיקור המלא על עבודת נבחרי העירייה, כאן תוכלו להיות מעודכנים מכל מקום שתבחרו וכל זה ניתן לכם בחינם. יתרה מזו, בתגובה להתעלמות המוחלטת וחוסר הפרגון של המקומונים אנו מכריזים בזאת על פרסום חינם למשך חודשיים לבעלי העסקים בעיר!! בשבוע הבא נעמיד לרשותכם "לוח חינמון" בו תוכלו להציע את מרכולתכם דירות, סחורות, נדל"ן אחר וכל מה שתבחרו. לרווקים ולרווקות נעמיד לרשותכם הצעות היכרות חינם לחצי שנה. במדור כלי רכב תוכלו לשלוח לנו תמונה של הרכב למכירה או להשכרה ואנו נפרסם חינם!! רוצים עוד בחינם? אז קבלו מלא החופן ובאהבה, התחתנתם? רוצים להציע נישואין? חגגתם יום הולדת? נולדו לכם צאצאים במזל טוב? חגגתם במסעדה נחשבת בעיר? שילחו תמונה או כיתוב ואנו נפרסם חינם!! היתרון שלנו הוא שאנו חינם, ניתן לראות את הברכה מכל מקום בארץ, תוכלו לפרסם לקהל יעד גם מחוץ לדימונה ואף להרשים משפחה בחו"ל, ושוב כן כן הכל בחינם!! אנו נעניק בחינם ואם תבחרו לשלם בכסף מלא יש לכם את הכתובות למקומות אלו. אנו לא רוצים את כספכם אלא להפנות את תשומת ליבכם שיש עוד כלי תקשורת בעיר, יותר אמינים, יותר מקצועיים, יותר מפרגנים והכל בחינם !

2 תגובות:

  1. לא יאמן!
    בזיון !!

    השבמחק
  2. בר אבי חירבנת את שער העיר עכשיו באת לפה
    לבעלי האתר עדיף ותתנתקו מבר אבי אם אתם רוצים אתר שוקק חיים הוא מלאך המוות של העיתונות בדימונה שער העיר מקיא אותך ואת פועלך אף מקומון כתוב בדימונה לא נותן לך לדרוך במקום ובחדשות דימונה לא נתנו לך במה (ברוך השם )
    אז תעשה לעצמך טובה ולך תעבוד בעבודה אמיתית כי נאמר לך בדרך פשוטה אם היית העיתונאי האחרון עלי אדמות ידיעות היה הופך להיות חוברת צביעה לילדים

    השבמחק