יום חמישי, 22 בינואר 2009

רק לשתף אתכם...בשלבי ההתעוררות...

מאת: סוזן פרץ דימונה.
יש משהו מאוד נחמד וכייפי בלהיות "מסטולים" לא הכוונה היא לא מסמים או אלכוהול, ממש לא צריך.... אלא, אני למשל "מסטולית" כל יום בערך 6 דקות! 3 דקות בלילה בין שאני מכבה את האור לבין שאני נרדמת.... ו - 3 דקות בבוקר בין צלצול השעון לבין הקימה מהמיטה.....
אלה 6 דקות של חצי נמנום חצי ערות, שבהן אני לא בוחרת את המחשבות שלי אלא, הן בוחרות אותי, אי אפשר לתאר איזה דברים עוברים לי בראש בזמן הזה. לפעמים... זה תוכניות שלעולם לא יתגשמו, לפעמים זה מבט בוחן וביקורתי על חיי, ולפעמים וכנראה שבהרבה פעמים, תסריטים של דברים שאולי יקרו יום אחד, ועוד כהנה וכהנה מכל וכל...... אני מאוד אוהבת את הדקות הלא ממוקדות האלה, את הרגעים הלא מחייבים לכלום, את חוסר השליטה על המחשבות ואת אי הצורך בהחלטה או תגובה כלשהיא כאן ועכשיו! את הריחוף הזה בין מציאות לדמיון וחלומות כאלה ואחרים. והדבר הכי טוב זה, כשאני נרדמת סופית בלילה או מתעוררת לחלוטין בבוקר, אין זכר לאותן מחשבות, חמש דקות אחרי שנרדמתי או קמתי, אין לי מושג אפילו על מה חשבתי, רק דבר אחד חשוב נשאר לי חרוט על לוח ליבי..... לא יכול להיות שלא יהיה טוב אם נתאמץ ונאמין וכמובן נוציא אל הפועל.......
שלכם עד לפעם הבאה פרץ סוזן.

תגובה 1:

  1. סוזן פרץ היקרה שכל חייך תחייכי ותהיא מאושרת ותגדלי את ילדייך באושר בכבוד אוהבים אותך

    השבמחק