יום שבת, 17 בינואר 2009

בצפייה עד מתי?


מאת: יגאל זוהר.
יום שבת 17 בינואר 2009 אחר צהריים אני יושב ורואה חדשות כמו תמיד מאז פרוץ המלחמה רק שהפעם על המסך מופיע נועם שליט אביו של החטוף גלעד שליט. איש אציל ורגיש שמבקש שיכללו את בנו גלעד בהסכם שיבוא מול החמאס ואני שואל את עצמי האם זה נורמאלי או שמישהו לא מבין שזו אולי ההזדמנות האחרונה להחזיר אלינו את גלעד.
אני שואל את עצמי האם אין גבול לחוצפה? הרי זה לא ברור שחייב ליצור מצב שיהיה אפשר להחזיר את גלעד אלינו הביתה?
אדוני ראש הממשלה, חברי הקבינט תעצרו רגע ממש רק לשנייה ותסתכלו להורים האלה בעיניים, תראו כיצד הם מתחננים שתחזירו את בנם גלעד הביתה. האם זאת לא חובתכם? הרי לא אתם אחראים לחייו של הילד? תחשבו שגלעד הוא בנכם או אולי הגברת ציפי לבני שאת אימא את הכי מבינה את הכאב הקשה הזה של זוג הורים שמה עשו רע - חינכו ילד טוב ומושלם ואמרו לו ללכת לצבא גם אני אגיד לילדי ללכת לצבא הרי זה ברור לא?
אז בבקשה אנחנו עם ישראל כל עם ישראל ואני שהלב שלי נשבר מכל פעם שאני רואה טלוויזיה מבקשים ואפילו מתחננים שתגרמו למשפחת שליט קצת נחת אחרי המון ייסורים ולילות ללא שינה תביאו את גלעד שליט הביתה. ושלא נבכה כל שנה כמו שאנו בוכים על רון ערד.......

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה