יום ראשון, 15 בפברואר 2009

נערים התקיפו נהג אוטובוס וניפצו את השמשות


מאת: שמוליק חדד

ישעיהו רחמים, נהג אוטובוס מאגד, הותקף על ידי בני נוער, שסירבו לשלם עבור הנסיעה. "זה היה אירוע טראומטי שבחיים לא הייתי מאמין שיקרה", סיפר

ישעיהו רחמים, נהג אוטובוס מאגד הותקף על ידי בני נוער שסירבו לשלם עבור כרטיס הנסיעה. מתברר כי אותם נערים לא הסתפקו בכך, אלא יידו אבנים לעבר האוטובוס וניפצו את שמשתו. "זה היה אירוע טראומטי שבחיים לא הייתי מאמין שיקרה", סיפר.
תחילת האירוע כשרחמים החל בנסיעה שגרתית בקו 2 בעיר והגיע מול קופת החולים המאוחדת. "זו התחנה שאליה מגיעים בני נוער רבים מקרית החינוך הסמוכה", ציין. "לפתע עלו שני נערים, ושמתי לב שהם נכנסו פנימה בלי לשלם. קראתי להם לחזור לשלם, אבל הם לא הסכימו".
לדבריו, כשקרא לנערים שוב לבוא ולשלם, אחד מהם התקרב אליו והחל לתקוף אותו באגרופים: "אחד מהם ירד בהמשך מהאוטובוס, לקח אבנים וניפץ את השמשות. הנוסעים רצו בבהלה למטה. חלק אף ניסו לתפוס אותם ורצו אחריהם". נערה שישבה באוטובוס נפגעה מרסיסי הזכוכיות.
רחמים המבוהל התקשר במהירות לסדרן, שמיהר להזעיק את המשטרה. סיור משותף של המשטרה והעירייה החל במרדף אחרי הנערים, ואילו רחמים מיהר לבית החולים שם אובחנו אצלו מכות יבשות וחבלות רבות. "הרופאים ביקשו ממני לנוח", שיחזר. "הסעתי בני נוער ותמיד יש ויכוחים, אבל בחיים לא תיארתי לעצמי שנערים יתקפו אותי כך".
מנהל אגד תעבורה, פרוספר וקנין, אמר כי החברה מתייחסת לאירוע בחומרה ומצפה כי המשטרה תתפוס את הנערים ותטפל בהם בחומרה.
לפני כשנה וחצי הותקף נהג אחר של החברה בידי בני נוער, כשאסף אותם מקרית החינוך העירונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה