יום שלישי, 3 במרץ 2009

בלעדי ל "חדשות דמיונה" - "כולנו פרי גליל, תעודדו אזרחים לקנות מתוצרת חצור הגלילית. היום חצור מחר אנחנו".

מאת: שלום בר-אבי.
ראש העיר מאיר כהן התפנה אמש לשגר עשרות מברקים בהולים לכל ראשי הערים, המועצות, הישובים ולספקי המזון הגדולים בנגב ובדרום, כגון אולמות שמחה, יצרני אירוח וקייטרינג, וקרא להם להרבות ברכישת מוצרים של "פרי גליל" מחצור הגלילית ובכך לסייע למפעל לצאת מהמשבר הכלכלי בו הוא נתון. במברקים נרשם: "חברי היקרים מנהיגי היישובים, עת צרה ליישוב הצפוני חצור הגלילית ובעיקר למפעל "פרי-גליל", מפציר אני בכם לעודד את האוכלוסיות ביישובים עליהם אתם אמונים ולהפציר בהם בכל לשון לקנות מתוצרת המפעל". כהן לפני שחתם את שמו על המברקים הוסיף משפט שגרם לרבים מאיתנו להבין את פשר ההתערבות של ראש העיר מהדרום ביישוב הצפוני, כהן כתב: "היום פרי גליל, היום חצור, מחר אנחנו". ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סוויסה התרגש מהמחווה יוצאת הדופן של ראש העיר מאיר כהן ואמר: "זה רגע שבו התמיכה מכל גוף או ראשות או ארגון היא משמעותית מאוד מבחינה מוראלית וגם כלכלית. אני רוצה להודות למאיר כהן ראש עיריית דימונה על שיתוף הפעולה - דבר שמשקף את האחווה בין הקהילות ואת התמיכה לה זוכים עובדי פרי גליל בערים חזקות כמו דימונה הדרומית ועל כך תודתי והערכתי. אני מקווה שהירתמות אזרחי ישראל תיתן דחיפה נוספת למאבק הקיום של עובדי פרי גליל ותושבי חצור". בימים הקרובים מתכוון ראש העיר מאיר כהן וצוות ההנהגה הבכיר של העירייה לעמוד בכניסה למרכולים ולבקש מהקונים לרכוש לקראת החגים מתוצרת "פרי גליל". מאיר כהן מסביר את המעשה. "בעברי וזאת כולם יודעים הייתי מורה, עוד בטרם כהונתי כמנהל תיכון. באחד הימים הללו אחד מתלמידיי נכנס באיחור קל לכיתה ועיניו היו אדומות מבכי ונפוחות. ניגשתי אליו ושאלתי האם הכול בסדר בבית? התלמיד השיב שהבית בסדר, אבל אבא פוטר מהעבודה במפעל הטכסטיל, והמשבר בבית מחריף וקשה לו לראות בהרס הבית. עיניו זלגו דמעות קורעי לב. חיבקתי אותו ועשיתי את מה שהיתי צריך לעשות ולא אפרט. באותו היום ועד היום הזה הלב שלי נצבט ונקרע עם כל סגירה של מקום עבודה בכל מקום בארץ. אני אישית בביתי ביחד עם נעמה רעייתי משתדלים מאוד להקפיד על רכישת מזון מתוצרת הארץ. רוב מלבושי הם תוצרת הארץ, ברוב גדול מקניותיי האישיות אני משתדל לבקש מוצר מתוצרת הארץ, וכך אני גם מחנך את ילדי. זו זכות גדולה ליטול חלק בהצלת חצור הגלילית ולדאוג גם מרחוק לפרנסתם של תושבי האזור. אני קורא לכל תושבי דימונה והסביבה לצרוך לקראת החגים כמה שיותר מוצרים מתוצרת מפעל "פרי גליל" כאות הזדהות עם אחינו בצפון".
הצילום באדיבות עיריית דימונה משרד יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה