יום שלישי, 24 במרץ 2009

עשרות תושבים בפתיחת החנות החדשה "פרחי דימונה" של משפחת הרר.

מאת: שלום בר-אבי.
במתחם ה "מיני סנטר" במרכז המסחרי בלב העיר בקומה הראשונה הייתה אמש חגיגה מרגשת במיוחד. במקום הזה התמקמה לה חנות הפרחים היוקרתית בעיר "פרחי דימונה" וכולם נאספו שם אמש לקביעת המזוזה. משפחת הרר האב דוד והבן לחן מפעילים את אחת החנויות היוקרתיות ביותר בעיר אך הזולה שבהן. מתנות לעיצוב הבית, דקורציה מהמזרח הרחוק, עיצובי פרחים פינות ישיבה תאורות גן ופינות שיבה בסלון, שעונם מרהיבים דיגיטאלים לסלון הבית וכמובן זרי פרחים מן השורה הראשונה תמצאו שם. אמש היו שם עשרות מתושבי דימונה שבאו לטקס קביעת המזוזה של החנות המחודשת. על כוס יין משובח ותקרובת שחולקה מעומק הלב ניתן האות והחנות נפתחה לקולות מחיאות הכפיים הסוערות וקריאות הצהלולים. ניגון מרגש בכינור של ידידת המשפחה. בשמפניה משובחת ומאפים ביתיים התכבדו האורחים. המיסד והבעלים של החנות הנושאת בגאון את השם "פרחי דימונה" דוד הרר אומר: "אני באמת נרגש עמלנו רבות לקראת עיצוב החנות שתתן מענה מקצועי לקראת עקרות הבית הרוצות לחדש את הבית בעיצוב חדשני לקראת חג הפסח, המעבר לא היה קל, אי אפשר לומר שלא נקשרים למקום הישן, אך בכל צעד קדימה יש את הברכה שלו, ואני גם מכאן אשרת את תושבי דימונה והסביבה מעומק הלב, אני והבן שלי לחן הבאנו מן המזרח הרחוק עיצובים חדשים ומרעננים אשר ללא צל של ספק ימצאו חן בעני הציבור מדימונה ומירוחם. כמובן שאני ולחן הבן שלי נמשיך במסורת המבורכת שלנו בהספקת זרי פרחים איכותיים מכל הלב לכל שימחה ולכל בית ואנו נערכים לקראת החג ונעצב לציבור הדימונאי זרי פרחים מיוחדים לקישוט ליל הסדר בכל בית. תודה ענקית לכל אלו שבאו במיוחד לחנות המחודשת ב "מיני סנטר" מתחת לקופת חולים "מכבי" לטקס קביעת המזוזה במשכננו החדש".
צילום: באדיבות אתרי החדשות של דימונה באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה