יום ראשון, 10 במאי 2009

פרסום ראשון: בתי הספר והעירייה יושבתו ביום רביעי.

מאת: שלום בר-אבי.
האיום על קיצוץ רוחבי במערכת החינוך הביא את ראשי השלטון המקומי לא להמתין לגמר המשא ומתן, או להצעות חלופיות של האוצר או הממשלה, או לחלופין עסקת חבילה שתמנע את הגזרות, והם הודיעו היום לציבור ההורים והעובדים בראשיות המקומיות שביום רביעי הקרוב בין השעות שמונה בבוקר לעשר בבוקר לא ייפתחו כל בתי הספר בארץ, לא תהיה אבטחה בהם, משרדי הרשויות יהיו סגורים לקבלת קהל ולא יינתנו דו"חות. כמו כן, בערים אשר בהם פועלים הרמזורים פעולתם תשובש. יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, אמר: "זוהי רק ההתחלה, אני דורש מממשלת ישראל להחזיר את תקציב החינוך ולהוסיף לו שני מיליארד שקלים. צר לי ששוב אנו עומדים בפני ממשלה שלא מקיימת את הבטחותיה". משה עמרם עוזר ראש העיר לרווחה אומר: "למה להשבית לשעתיים? אני הייתי הולך על כל הקופה, ומשבית לזמן בלתי מוגבל, מי שמעז לפגוע בחינוך וקצבאות ילדים, לא מבין כי הוא יגרום לקריסת מערכות רבות בשלטון המקומי, כול אשר אנו עושים כאן עם ההנהגה המעולה של העירייה קרי ראש העיר מאיר כהן, ממלא מקומו אלי בורנשטיין, והעבודה המשותפת שלי עם סגנית רוה"ע ומחזיקת תיק הרווחה, מרינט וקנין, ובעיקר מול משה נחום ראש המנהלת לחינוך ורווחה, הכול חלילה יקרוס, מי שלא דואג לדור הצעיר ספק אם יראה את העתיד".הכתבה במלואה תתפרסם הערב ברשת האינטרנט העירוני "שער העיר דימונה" ו דימיונה" קריאה וגלישה נעימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה