יום שני, 4 במאי 2009

דווח ראשוני: חייל בשירות חובה נמצא ירוי למוות בביתו

מאת: שלום בר-אבי.
בשכונת נווה דוד נשמעו הבוקר מספר קולות ירי, כוח סיור של המשטרה שהגיע לשכונה פתח בסריקות יסודיות, מפני שקולות הירי לא חזרו על עצמם שוב, עזבו השוטרים את השכונה. מספר שעות לאחר מכן חוזרת תושבת העיר לביתה לאחר יום עבודה ולחרדתה היא מוצאת באמבטיה של הבית את בנה החיל כאשר הוא ירוי בפלג גופו העליון. זעקות השבר של האם גרמו לשכנים להזעיק את כוחות הביטחון וההצלה לדירת האם. רופא מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הצעיר. מדובר על חיל בשירות חובה ללא שום בעיות מיוחדות, החיל אינו מוכר למשטרה מהתחום הפלילי, והרקע למעשה נחקר הן על ידי משטרת דימונה והן על ידי המשטרה הצבאית. על מועד ההלוויה של הצעיר ופרסום שמו כאשר יאפשרו זאת גורמי הצבא תבוא הודעה נוספת ברשת האינטרנט העירוני - "שער העיר דימונה" ו דימיונה".


2 תגובות:

  1. נשבענו אמונים שנאהב לעולמים
    כל יום חיכתי שתשוב
    הלכת לצבא ואיתך האהבה
    עכשיו קשה לי ועצוב
    אתה שאהבת לא תשוב לעד
    אתה למעלה ואני לבד

    קשה לי מאוד בלעדיך
    אני עדיין לא מאמינה
    על מותך
    אני אוהבת אותך רונן ותמיד אוהב
    איך השארת אותי כאן לבדדד

    השבמחק
  2. כל יום בשבילי הוא נצח בלעדיך
    מתפללת לה' שיקח אותי מכאן
    ואהיה איתך למעלה לעד

    השבמחק