יום רביעי, 6 במאי 2009

הדבר הבא בתחום הזמר ואומנות הבמה- קבלו את כוכי ויצמן אמא רעיה וזמרת מוכשרת.

מאת: שלום בר-אבי.
לא כל אחד יכול לסיים את בית הספר הגבוהה למוסיקה ובית ספר לזמרים בניהולו של צדי צרפתי עם תעודת הצטיינות, תעודת זמרת, ובעיקר עם מקום ראשון בבית הספר. נא להכיר את כוכי ויצמן בת 32 נשואה לאילן ואמא של אודיה הלומדת בכיתה ד' בבית הספר "אלפסי. כיום ביחד עם האומנית והיוצרת אלה פפושדו היא עסוקה עד למעל הראש בהפקת מסיבת "גיל ההתבגרות" המסורתית של בית הספר לתקשורת "דקלים". כוכי ויצמן מוכשרת ברמות מטורפות עדין לא מעכלת את מעמדה ושהיא כבר יכולה לסגל לעצמה גינוני נסיכה, נשארה צנועה ביישנית ונחבאת אל הכלים. בעיקרון היא ממש סירבה להתראיין לרשת האינטרנט ולתקשורת. "תעזבו אתכם אני אישה רגילה אמא ורעייה וזו המשימה הכי חשובה לי כרגע זה לתת את כל כולי לבית ולמשימה של המסיבה בדקלים. אולי בעתיד אוציא משוהו מוסיקלי שמשקף את אהבתי הגדולה למוסיקה, אני אדם רגיל ופשוט והכי חשוב שאם כבר אתם כותבים עלי אז תפרגנו לבן זוגי לחים בעלי היקר אילן ולביתי אודיה שמאמנים בי ונותנים לי את כל האפשריות להגשים את עצמי בתחום המוסיקאלי שהיא משחר ילדותי אהבת חיי וההובי שבו הכי אני משקיע ממון וזמן". הכתבה במלואה תתפרסם בלעדית ברשת האינטרנט העירוני "שער העיר דימונה" ו דימיונה" קריאה וגלישה מהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה