יום חמישי, 4 ביוני 2009

סיכום חדשות השבוע בדימונה.

כל הכתבות בהרחבה יפורסמו ברשת האינטרנט העירוני "שער העיר דימונה" ו "דימיונה".
המשך קריאה וגלישה מהנה, שבת שלום וזיכרו.... נהיגה חכמה וזהירה מונעת אסונות מיותרים.
ליקט כתב וערך - שלום בר-אבי.

אות הנשיא ל "מגשים ישראל".
ראש העיר מאיר כהן יקבל בשבוע הקרוב את אות הנשיא ל "מגשים ישראל". אות יוקרתי זה ניתן אחת לשנה לאנשי מעש שבמעשיהם הטביעו חותם והביאו לשינוי מהותי באיכות חיי אזרחי המדינה. ראש העיר מאיר כהן שמאז נבחר על ידי תושבי העיר זו הקדנציה השנייה ברציפות והשלישית בדרך, הביא לשינוי תפיסת העולם של התקשורת בכל הקשור לחיי העיר. שינה את אופייה ושדרג את מעמדה של העיר במגוון רחב של תחומי חיים.

מאבק בגזרה הכלכלית החדשה.
ראש העיר מאיר כהן בעצה אחת עם עוזרו ויועצו האישי, הממונה על הקשר עם הציבור והתקשורת אבי בן זיקרי החליטו הבוקר (יום ה') להוציא הודעה לעיתונות נגד ההחלטה של ממשלת ישראל העושה יד אחת עם יו"ר הסתדרות העובדים עופר עיני ומתכננת לבטל את דמי הבראה והביגוד של כל עובדי מדינת ישראל בסקטור הציבורי תמורת ביטול הקפאת השכר וביטול "הגזירות" הכלכליות. כהן בהודעתו לכלי התקשורת אומר: "דעו לכם שדמי ההבראה והביגוד הם מזכויות היסוד של פועלי העולם ועובדיו, זכות שהושגה בעמל רב, ביזע, דם ודמעות".
תרגיל כוננות מוצלח ביותר.
המוכנות למתקפת פתע מהשכנים מצפון ומדרום וכן חשש מתקיפת טילים ממדינות רחוקות, הביא את ראשי המדינה ליזום תרגיל רחב היקף. דימונה נטלה חלק בתרגיל הארצי וזכתה לשבחים.
תלמידי ליהמן הפגינו ידע במורשת.
ב "מרכז ללימודי המדעים" נערך ביום רביעי בבוקר חידון "מורשת" בו נבחנו בשלב הגמר 10 תלמידים מצטיינים מהתיכון. חמישה מהתלמידים שהשיגו את הניקוד הגבוהה וכן תלמידה מצטיינת בתחום יעלו לשלב הגמר הארצי.
"דקלים" מסיבת בגרות ערכית.
נבחרת החלומות של בית ספר "דקלים לתקשורת המונים" הציג ביום רביעי בערב כמידי שנה בשנה את מסיבת גיל ההתבגרות המסורתית שלו. השנה הם התעלו על עצמם והפיקו את אחת ההצגות היפות ביותר שהוצגו אי פעם על בימת "היכל התרבות" בעיר, וזו הנבחרת של בית הספר "דקלים" 2009: פפושדו אלה, כוכי ויצמן, תמרה אוריצקי, יונה רייס, מאיר ברקוביץ, יצחק אוחנה, שרה לובל תמי בן לול אודליה בן שטרית ושמעון אסולין.
כנס מחולות שנתי הוצג עלי ידי "עמי אסף".
בית הספר "עמי אסף" הציג על בימת המתנ"ס רק קמצוץ קטן מעוגת האומנות שבית הספר הזה יודע להפיק, מהצוות החינוכי והניהולי ובעיקר מהתלמידים המדהימים הלומדים בבית הספר. גם שם אורחי הכבוד היו ראש מנהלת החינוך והרווחה משה נחום, יושב ראש ארגון ההורים העירוני שמעון אסולין ויושב ראש הוועד הבית ספרי יגאל זוהר וסגניו. מאות הורים נותרו דקות ארוכות על רגליהם והריעו ממושכות לנבחרת "עמי אסף".
רשת "עמל" במקום "החברה למוסדות חינוך".
תוך 48 שעות צפויה חתימה סופית ומוחלטת בין "עיריית דימונה" לבין רשת "עמל" הארצית. הרשת תחליף למעשה את "החברה למוסדות חינוך" שהכריזה על קושי כלכלי בהמשך תפעול מוסדות החינוך, אשר בפועל ניהלה את התיכונים ואת מוסדות הסמך של מוסדות החינוך בעיר.
ארגון ההורים העירוני יתכנס לישיבת סיכום שנה.
ארגון ההורים העירוני בראשותו של מר' שמעון אסולין יתכנס השבוע לישיבת סיכום שנתית בבית הספר "דקלים". הארגון העירוני יסכם וישב ללמידה ולהפקת לקחים מהשנה הקודמת. על הפרק יידונו במהלך ערב הדיונים המעבר לרשת "עמל", בחינות הבגרות, פרדה ממנהלים שעוזבים את המערכת, גיבוש דרכי עבודה לשנה הקרובה, תשלומי הורים במערכת החינוך וההערכות לקראת הבחירות לוועדים הבית ספריים.
יעקב חמד ראש מוסדות ש"ס ניצל בנס.
בתאונת דרכים עצמית אך קשה במיוחד בה נהרס כמעט כליל רכבו של יעקב חמד. התאונה התרחשה סמוך ל "צומת ערוער" בין דימונה לבאר שבע.
דימונה עיר מוסיקלית.
החל משנת הלימודים הבאה, עמותת "מאסטרו" מתעתדת להפנות יותר משאבים לדרום, ודימונה תהפוך למרכז הפעילות בסביבה. התלמידים משלמים כל אחד לפי יכולתו, והעמותה משלימה את החסר.
שאול ברדה דואג לדור הבא.
שאול ברדה האיש שקבוצת מ.ס. דימונה חיבת לו את קיומה מבקש לחזור לאמן ילדים ונוער אומר: "ללא דור חדש לא יהיה עתיד לכדורגל המקומי, יש קהל טוב יש חומר שחקנים מגיל צעיר מעולה חייבים לטפח אותם. לא הכול חייב להיות סביב הכסף".
חתונת הבת והשמחה בבית הרב.
ביתו של ראש מוסדות חב"ד בדימונה הרה"ג ישראל גליס שליט"א תתחתן בשבוע הקרוב עם בחיר ליבה. השמחה במעונו של הרב והרבנית לבית גליס רבה וההכנות בעיצומן.
עוד חתונה בדרך...... במשפחת כהן.
ונסיים בעוד חתונה ויש האומרים ב - "החתונה"!!! יפתח כהן, בנו של ראש העיר מאיר כהן צפוי לענוד טבעת נישואין לבחירת ליבו. ההכנות במשפחת כהן בעיצומן וההתרגשות עצומה ובלתי ניתנת לתיאור. לחתונה של משפחת כהן צפויים להגיע ראשי השלטון במדינה, חברי כנסת, ראשי מערכת החינוך מכל הארץ, אנשי וראשי השלטון המקומי, ראשי ערים, אנשי צבא וכלכלה ועוד, ככל הנראה גם נשיא המדינה שמעון פרס הנחשב לידיד המשפחה, יגיע מירושלים לברך את הזוג הצעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה