יום שבת, 27 ביוני 2009

קורס חדש ילמד גברים גרושים איך להתחיל עם בחורות צעירות




בקורס חדש הקרוי "אומנות הפיתוי לגרושים" לומדים גברים גרושים בטווח הגילאים 35 עד 55 כיצד לחזור למשחק הדייטים וההכרויות לאחר שנים בהם לא ניגשו לבחורה זרה. המדריכים בקורס, שיכלו בקלות להיות הילדים שלהם, מלמדים את הסטודנטים המבוגרים איך להתחיל עם בחורות צעירות בעידן הנוכחי. ""נשים היום יותר מתוחכמות, משכילות וכבר לא תלויות בגברים שיפרנסו אותם. אם פעם היה מספיק לגשת לבחורה זרה, לומר לה שהיא נראית נהדר ולהביא לה זר פרחים – היום זה כבר לא יעבוד. בייחוד לא עם הצעירות."

אחוזי הגרושים גבוהים מתמיד וגברים רבים שזה עתה פרשו ממוסד הנישואים מוצאים עצמם חוזרים למגרש המשחקים של ההיכרות הרומנטית בניסיון למצוא אהבה חדשה. החזרה לסצינת הדייטים התובענית אינה תמיד קלה עבור גרושים שלא ניגשו לבחורה זרה כבר עשרות שנים. לעיתים הם אף חוששים שכישורי החיזור שלהם העלו חלודה. עבור אותם גברים מתקיים קורס חדש הקרוי "אומנות הפיתוי לגרושים" המיועד לגרושים בטווח הגילאים 35 עד 55 שמעוניינים לשפר את הצלחתם עם נשים חדשות בכלל ועם נשים צעירות בפרט.

המדריכים בקורס, שיכלו בקלות להיות הילדים שלהם, מלמדים את הסטודנטים המבוגרים איך להתחיל עם בחורות בעידן הנוכחי. "נשים נמשכות לאותם הדברים כמו לפני חמש עשרה שנה, אבל הרגלי החיזור והמנהגים החברתיים עברו שינויים רבים", מסביר יגאל שטארק מהמרכז לאומנות הפיתוי. "נשים היום יותר מתוחכמות, משכילות וכבר לא תלויות בגברים שיפרנסו אותם. אם פעם היה מספיק לגשת לבחורה זרה, לומר לה שהיא נראית נהדר ולהביא לה זר פרחים – היום זה כבר לא יעבוד. בייחוד לא עם הצעירות."

פרט להרצאות בכיתה יוצאים המשתתפים לתרגולי שטח בליווי של אמני פיתוי מנוסים שמראים להם בדיוק איך עושים את זה. במפגש הראשון, לאחר שכל הסטודנטים משתתפים בסימולציה חברתית כדי להקל על המתח ולהכיר את חבריהם החדשים לסוף השבוע, סורקים המדריכים באופן אישי את כל אחד מהנוכחים, נותנים הערות ומסבירים איך להתלבש נכון, אופנתי ועכשיוי. לאחר מכן מתחיל מרתון לימודים הנפרס על פני יומיים וחצי במהלכם מועברות הרצאות המסבירות כיצד ליצור משיכה אצל נשים, חשיבות ההופעה ושפת הגוף הגברית, מקומות בילוי נחשבים והכי חשוב – איך לחזור ולצאת עם נשים בנות עשרים.

"היציאה לשוק הפנויים פנוייות אחרי גירושים כואבים ושנים של טיפוח משפחה וילדים יכולה להיות די טראומטית לכל גבר", ממשיך שטארק. "לא תמיד הם מודים בכך אבל גם גברים בשלב ב' של חייהם מפנטזים להכיר בחורות צעירות ומלאות חיים. הבעיה היא שהחל מגיל מסויים הם מתחילים להאמין שאין להם סיכוי לחזור למשחק, ושמי שיש לו בחורות צעירות בחייו בטח מחזיק איזה ג'יפ יוקרתי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לנשים פחות חשוב אם הגבר יפה מבחינה חיצונית או כמה כסף הוא מרוויח. מה שחשוב זה איך הגבר גורם להן להרגיש. הכלל הראשון בתורת הפיתוי הוא לא להתחנף ולא לתת מחמאות מזוייפות. זה בדיוק מה שרוב הגברים עושים בדרך כלל. להיות שונה מכולם זה הכלל השני. לשם כך לא צריך להתבייש לעורר מתח, סקרנות, אתגר, רגשות מעורבים ואף בלבול. לכל גבר יש את האפשרות למצוא אהבה חדשה בכל גיל, הוא רק צריך לדעת איך להביא את עצמו לסיטואציה ביכולת הטובה ביותר שלו."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה