יום ראשון, 7 ביוני 2009

האסיר העצור בפרשת דקירת ארמונד לנקרי ממפעלי ים המלח התאבד.

מאת: שלום בר-אבי.
הערב הותר לפרסום כי האסיר ששם קץ לחייו בכלא "אוהלי קידר" בדרום היום אחרי הצהריים, הוא האיש שניסה לפני כחודשיים לרצוח את יושב ראש מועצת עובדי ים המלח ארמונד לנקרי ואת בנו שני בלשכת מועצת העובדים במפעלי ים המלח. נגד האסיר הוגש כתב אישום חמור בו יוחסו לו ניסיון לרצח תקיפה ועוד. בביקורת שגרתית של סוהרי מעצר אוהלי קידר שבאחריות שירות בתי הסוהר, נמצא האסיר שהיה עצור עד לתום ההליכים נגדו במתקן הכליאה אוהלי קידר, כשהוא תלוי וללא רוח חיים בתאו בכלא. הסוהרים בסיוע צוות רפואי של המתקן הבהילו אותו אל מרפאת הכלא שם ניסו צוות רפואי ורופא להציל את חיו אך כעבור למעלה מ 45 דקות הם נאלצו לקבוע את מותו. לדברי מקורות בשירות בתי הסוהר נמסר לנו כי זו לא הפעם הראשונה שהאסיר איים ואף ניסה להביא למותו אך רק ערנותם של הסוהרים סוכלו מחשבותיו וניסיונות ההתאבדות. מקור המקורב לצוות הרפואי מסר לחדר החדשות ברשת האינטרנט כי האסיר הובהל למרפאה אך למעשה הוא כבר לא היה בחיים וכי ניסיונות ההחייאה היו רק לצורך ניסיון אמיתי וכן להציל את חיי הצעיר. עם הודעת הרופא במתקן הכליאה הוחלט בשירות בתי הסוהר על הקמת ועדת חקירה שתחקור את נסיבות המקרה, כמו כן ייבדק האירוע בצורה קפדנית בשל העובדה כי האסיר היה ידוע בכוונותיו לשים כץ לחיו. הידיעה על מותו של האסיר עשתה לה כנפיים והגיע גם לעובדי מפעלי ים המלח. רבים מהעובדים מיהרו להתקשר לארמונד לנקרי ולחזק את רוחו. מקורבים ללנקרי מספרים כי לנקרי התעצב מאוד ואמר למקורביו: אני עצוב מאוד, מעולם לא ביקשתי רעתו של שום אדם באשר הוא אדם, ובהחלט צר לי על אובדן חיי האדם". ההודעה על מותו נמסרה למשפחת האסיר אך למרות זאת אנו נמנעים מפרסום שמו המלא עד למועד מאוחר יותר.
הכתבה במלואה התפרסמה לראשונה בלעדית הערב ברשת האינטרנט העירונית ,"שער העיר דימונה" ו "דימיונה" המשך קריאה וגלישה מהנה.

תגובה 1:

  1. אין בושה לאנשים...
    בן אדם מקסים משכמו ומעלה מעולם לא פגע בזבוב, כולו טוהר ואהבה הובא לידי מצב מכפיר בו לאחר תאונת עבודה במפעל מוצא עצמו מתחנן לעבודה במשך זמן לא קצר בלי שום מענה מהממונים,ללא שום יחס אנושי.

    איך אפשר לנצל רגע כל כך קשה בחיי האדם ולנסות ללכלך על כל מפעל חייו...נסיון לרצח...מילים קשות אך אם נחקור לעומק את הנושא נגלה שהניסיון לרצח הזה הגיע מאלה שיושבים בראש "האימפריה"...אבא ל-3 ילדים ואישה שנותרו יתומים מאב!!! בן אדם חרוץ,אוהב את הבריות,אבא מדהים שמעולם לא החסיר מהומה מילדיו ומכל מי שהיה זקוק לעזרתו. מי ייתן והאמת תצא לאור. וכל אותם אנשים מושחטים שכל עיסוקם הוא בכסף ישנו עם המצפון המלוכלך שלהם ויחשבו כל רגע ורגע על אותם ילדים שברגע נלקח מהם הכל!!!

    תנוח על משכבך בשלום...

    השבמחק