יום שני, 26 בינואר 2009

התרגשתי מאוד מהמבצע בקניון להצלת דן דן ועמית.

מאת: אוהד מרגי.
בשבוע שעבר הייתי צריך ללכת לקניון בעיר לרכוש לעצמי דבר מה, אני רק לא ידעתי כי ביום זה יתקיים יום ההתרמה להצלת חיי ילדים קטנים שסובלים מסרטן וזקוקים לתרומת מח עצם. ראיתי את התור הגדול של אנשי דימונה ולא הבנתי מה קורה שם. התקרבתי לאט והתחלתי לשאול מה קורה שם? הסבירו לי שזו בעצם תרומת בדיקת דם לאיתור תורם עבור ילדים חולי סרטן. אני לא זוכר מתי התרגשתי כל כך, הדמעות חנקו את גרוני, התקרבתי לתומי למרכז התור, ונעמדתי, אני מדבר לעצמי ובלחש ואומר, הלוואי ואמצא שאני הוא המתאים להציל חיי ילדים כל כך קטנים, אחרי דקות ארוכות, מצאתי עצמי עומד מול השולחן המרכזי, ישר הם שאלו אותי בן כמה אני, עניתי שאני בן 16 ואני מוכן לתרום כל מה שיבקשו. האחות הייתה נחמדה וחביבה, והבינה את סערת הרגשות בה אני עומד, חיבקה אותי ואמרה לי שאני לא יכול לתרום דגימת דם בשל גילי הצעיר. יצאתי מהתור והרגשתי שאני ממש חייב לעשות משהו. תאמינו לי ששכחתי את מטרת הגעתי לקניון ואני מוצא את עצמי ביחד עם עוד ידידה טובה שלי משכנעים אנשים בקניון לבוא ולתרום דם, כך לפחות הרגשתי שתרמתי ולו חלק קטן במבצע הענק הזה. אני אוהד מרגי רק בן 16 ואני מתפלל שמכל המבחנות ימצא האדם המתאים להציל חיי אדם ובעיקר את הילדים היקרים האלו דן דן ועמית. התמונות שלהם עדיין חקוקות לי בזיכרון, זה כאילו התמונה נצרבה לי במוח, אתם לא מבינים כמה קשה היה לי להירדם באותו הלילה. אני חייב לעזור במשהו אמרתי לעצמי, לא יכול להיות שאני לא אצליח. הבוקר באחת ההפסקות בבית הספר סיפרתי לאחד החברים שלי את מה שמטריד אותי כבר מספר ימים. לפתע הוא אומר לי, אתה יודע אוהד? אפשר לספר לעיתונות ולכלי התקשורת את מה שאתה מרגיש ובכך בעצם להגדיל את המודעות. אז אם אתם המבוגרים קוראים את מה שאני החלטתי לכתוב לכם ולחשוף בפניכם , בבקשה בבקשה לכו ותתרמו מה שאתם יכולים, בכסף או בדגימת דם, זה יכול להציל חיים של ילדים חמודים וקטנים. אני מתחנן בפניכם שתעצרו לרגע אחד בחיים ותעשו את הדבר הנכון למען הילדים האלו. שלכם מכל הלב אוהד מרגי מתיכון "זינמן" בדימונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה