יום חמישי, 26 במרץ 2009

מבזק עירוני קצר במגוון נושאים. מאת שלום בר-אבי.

ציון לשבח לעיריית דימונה.
לצל"ש הזה עיריית דימונה המתינה בסבלנות ובהתמדה וזכתה בו ביושר ובעבודה קשה. אמש בחדשות "ערוץ 2" דיווחו המגישה יונית לוי והכתבת שסיקרה את דו"ח מבקר המדינה, כי עיריית דימונה זוכה לצל"ש מיוחד מהשופט בבית המשפט העליון בדימוס מיכאל לינדשטראוס המכהן כמבקר המדינה, על תחזוקת גני השעשועים בעיר והמתקנים הנלווים להם לרווחת ילדי העיר, בעיקר דואגת העירייה לתקינות המתקנים מתוך אחריות לבטחון הילדים המשתעשעים בהם. בעבר ציין המבקר היו ליקויים קלים באחד מהמתקנים ואלו תוקנו תוך 24 שעות על ידי צוות מיוחד של עיריית דימונה והחברה המתקינה. עוד ציין מבקר המדינה בדו"ח מיוחד אותו הגיש לנשיא המדינה כי לו ראשיות אחרות במדינה היו נוהגות כפי שעירית דימונה נוהגת בשצפי"ם (שטחים ציבוריים) הדו"ח הקשה הזה לא היה נברא כלל. עיריית דימונה דואגת למתקנים ולמגרשים ולטיפוחם ונקיונם בצורה מעוררת כבוד הראויה לציון לשבח.
הערב זוכרים את מוטי אלפסי ז"ל.
הערב בסדרה של אירועים הפתוחים לקהל הרחב נזכור כולנו את ראשון היוצרים בארץ בתחום ריקודי העם ומייסד המחול בדימונה ובדרום. שנה חלפה מיום מותו של מוטי אלפסי שחלומו היה שריקודי העם יילמדו בבתי הספר, הערב ייתקיים ערב הזיכרון לזכרו במעמד ראש העיר מאיר כהן, ממלא מקומו אלי בורנשטיין, סגניו וחברי מועצת העיר, מדריכם למחול יוצרים ורקדנים מכל הארץ. הטקס הראשון יתקיים במתנ"ס העירוני בשעה 19:00 עם דברים לזכרו, קטעי מוסיקה, מצגת וסרט קצר, תערוכה והופעת מחול מרהיבה. בתום טקס הזיכרון במתנ"ס נעבור כולנו לאולם הספורט בו יתכנסו מאות רקדנים לערב מרטון ריקודי עם לזכרו של מוטי אלפסי ז"ל באולם הספורט של בית הספר ע"ש רבין (אולם רביבים) בהשתתפות רקדנים יוצרים להקות מחול, מדריכים לריקודי עם, חברים ומוקירי זכרו. הכניסה לאולם תתאפשר רק בנעלים מתאימות לריקוד.
ערב לימוד נשים לקראת ערב ליל הסדר.
ביום שני יקיים הגעין התורני של ישיבת ההסדר בדימונה ערב מיוחד ומרגש שמיועד לקהל הנשים בדימונה וירוחם. הערב כולו ייחוד ללימוד לקראת ערב ליל הסדר וחג הפסח, ההרצאות והדיונים יהיו פתוחים חינם לקהל הנשים ויעסוק בין יתר ההרצאות המרתקות ב טיפים בנושא הנקיון הבית והנפש, שיתוף הילדים והבעל בההערכות המסורתית לקראת ימי החג המיוחדים.
בערב הזה ינתנו הרצאות מאלפות ומרגשות במיוחד על ידי הרה"ג דודי פוטש שליט"א שיעסוק בנושא "והגדת לבינך ביום ההוא...." על ילדים ואבות בהגדת הפסח היהודית. הרבנית והבלנית שרה אליסף שתחי'ה תעביר הרצאה מרשימה ביותר בנושא - "בזכות נשים צדקניות...". הערב כולו יתקיים ביום שני הקרוב בשעה 19:45 באולם הישיבה התורנית הסמוכה לקונסרבטוריון העירוני - ולוותיקים שביננו האולם נמצא במתחם בית הספר "עלומים" לשעבר.
דגם טיל "החץ 2" הוצב במוזיאון חיל האוויר בחצרים.
כדאי לצאת ולטייל בשבת הקרובה במוזיאון חיל האוויר בחצרים. הסיבה? במוזיאון חיל האוויר בחצרים הוצב היום בבוקר דגם של טיל "החץ 2". וכל זאת לאחר מאמצים מרובים ומסע שכנועים ארוכים של מנהל המוזיאון בבסיס חיל האוויר חצרים יעקב טרנר, שקיבל את אישור התעשייה האווירית הצבאית להצגת הטיל לקהל הרחב.
הלילה אנו עוברים לשעון הקיץ.
הלילה יחל שעון הקיץ והמחוגים יוזזו שעה קדימה. הלילה בשעה 2:00 יוזזו מחוגי השעון לשעה 3:00. שעון הקיץ יימשך השנה 184 ימים. בסוף ספטמבר נחזור לשעון חורף. הלילה נישן שעה אחת פחות: שעון הקיץ לשנת 2009 יחל הלילה (יום ו'). בשעה 2:00 - בין חמישי לשישי - יוזזו מחוגי השעון שעה קדימה והשעה תהיה 3:00. החוק קובע כי שעון הקיץ יחל ביום שישי האחרון שלפני ה-2 באפריל, ויסתיים ביום ראשון האחרון שלפני יום כיפור. בהתאם לכך, יסתיים שעון הקיץ ב-27 בספטמבר בלילה שבין יום שבת לראשון. שעון הקיץ יימשך השנה 184 ימים. משך שעון הקיץ משתנה משנה לשנה בהתאם לשינויים ביחס שבין לוח השנה העברי, הלועזי וימי השבוע.
הגלריה החדשה של תמונות דימונה בלעדי לאתר "דימיונה".
הבוקר העלנו לאוויר בלעדית תמונות מיוחדות ומרהיבות של עירנו דימונה. הגלריה מציגה תמונות בלעדיות באתר החדשות "דימיונה" מגובה רב מאוד המתעדות את התפתחותה ויופיה של העיר. אתם חייבים להיכנס לאתר "דימיונה" שהוא רק אחד מרשת אתרי החדשות המופעלים על ידנו ומעודכנים בזמן אמת, המתעדים כמעט כל התרחשות בעיר וסביבתה בצורה המקצועית ביותר מאז היווסדה של העיתונות על כל גווניה בדימונה. האתרים מדווחים על:
חדשות, פנאי, תרבות, אומנות, פוליטיקה, משטרה, קולינריה יחסי עובד מעביד, מפעלים, חינוך ועוד נושאים רבים המעניינים את תושבי העיר והסביבה. אנו משתדלים בכל כוחנו הדל לשמור על אוביקטביות והוגנות עיתונאית למען כלל הגולשים. גלישה נעימה.
הרכבת שבה לפעול כרגיל.
החל מהבוקר שבה רכבת הנוסעים לפעול כרגיל כל קווי הנסיעה ברכבת מדימונה צפונה פתוחים לכלל הציבור. נסיעה טובה מהנה ובטוחה לכולכם.
התנצלות בפני עורכי וכתבי עיתון "הארץ".
ללא שום מכבסת מילים מיותרת שתכסה את הטעות הנוראה והאיומה שלי כעורך האתר וככותב בו אותה עשיתי כעורך "חדשות דמיונה". במהלך מבצע "עופרת יצוקה" העתקתי ולקחתי קרדיט של כתבים אחרים אשר עמלו וטרחו רבות על הכנת הכתבה בעיתון "הארץ" ולא נתתי את הקרדיט הראוי לכתבים הנכבדים עמוס הראל ואבי יששכרוב. אני במעשה זה גרמתי לפגיעה חמורה הן באמינות הגולשים שהוטעו על ידי וחשבו כאילו אני הוא שכתבתי וחשפתי את הכתבה, והן גרמתי עוגמת נפש לאלו שהכינו את הידיעה וכתבו אותה. זו היתה הטעיית הציבור באופן בוטה ואינו ראוי לנהוג כך. אני מלא חרטה על העתקת הכתבה ואי מתן קרדיט לכותבים. אני מתנצל בפני הכותבים הגולשים העורכים וכל מי שרק נפגע במישרין או בעקיפין מפרסום הכתבה תחת שמי. אני מנוי על עיתון "הארץ" למעלה משני עשורים ומלא הערכה על פעולות העיתון בחשיפת סיפורים המביאים לכלל הציבור את האמת לאמיתה ללא כחל ושרק. נהגתי שלא כדין ואני שוב מתנצל ומלא צער על העברת הידיעה ללא מתן זכות הקרדיט למחברי הכתבה.
על החתום עורך אתרי החדשות באינטרנט שלום בר-אבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה